Documenten & Vergadering

Home
Documenten & Vergadering

Documentenbeheer

Binnen een drone-organisatie bevinden zich vele verschillende Documenten. Denk aan drone-gerelateerde documenten zoals het Operationeel Handboek, maar ook handleidingen, verzekeringspapieren en werkinstructies. In Drone Flightlog kunnen deze type Documenten worden geconfigureerd, beheerd en aangeboden aan de gebruikers binnen de organisatie. Hiermee kan een organisatie een eigen documenten management systeem inrichten.

Eigenschappen

Vergaderingen

In Drone Flightlog kunnen geautoriseerde personen, bijvoorbeeld een Operational Manager of Training Manager, Vergaderingen aanmaken. Hierbij kunnen zij een (uitgebreide) template invullen met de besproken onderwerpen en aanwezige (interne en externe) personen.  

Gebruikers (dronepiloten) die hebben deelgenomen aan een vergadering zien deze terug verschijnen in hun eigen gebruikers-account.

Beheeromgeving
0
01
Documentenbeheer

Verzekeringspapieren delen met dronepiloten? In Drone Flightlog kunnen documenten worden geupload en gecategoriseerd. 

02
Koppeling

Een werkinstructie toevoegen in een vluchtplan? De documenten zijn te koppelen in bijv. een vluchtplan of vergadering.

03
Gebruikersaccount

Dronepiloten kunnen in hun eigen gebruikersaccount terug vinden in welke vergaderingen zij hebben deelgenomen en wat hier is besproken.

04
Link

In het documentenbeheer kan een beheerder ook verwijzen naar een online document in bijv: in de eigen Microsoft 365 omgeving.

Algemene Functies

Een beheerder heeft in Drone Flightlog uitgebreide mogelijkheden om Documenten en Vergaderingen te beheren. 

 

Documenten

  • Algemene informatie
  • Beschrijving
  • Categorie
  • Bijlage (PDF / Docx / JPEG )
  • Geldigheid document van tot

 

Vergadering

  • Naam vergadering
  • Datum vergadering
  • Aanwezig (intern / extern)
  • Bijlage

Document Management